it's summertime

Heeiijj!
ääääntligen är det Sommmmmmmmaaaarloov ! har längtat på det hur länge som helst, kommer dock sakna mina klass för börjar ju i 7:an next year & då blir det ny klass. Dagen börja med att jag vakna 06:45 duschade tog på mig min jumpsuit sen sminkade jag mig & fixade håret, sen Mötte jag nåra vänner så gick vi till skolan tillsammans, När vi va framme var vi typ i klassrummet snacka lite o.s.v sen hade vi assembly min klass uppträdde då :D sen efter det så fick alla 6:or äta tårta sen fick vi våra betyg faktisk stolt över mina betyg. Gick iaf hem med iris vi snackade om typ allt sen vid stan tog hon en annan väg för hon skulle till brynäs men jag gick hem. Riktig taggad för ikväll är man också blir ju stolt&nykter så jävla nice, ska dit med Bella,Debbi & iris oså där kommer vi säkert träffa en massa annat folk som vi kommer vara med, ska gå & duscha och sen halv 5 så drar jag & iris till debbi o där ska vi fixa oss o.s.v, sen möter vi bella vid bussen sen blire av till furuvik yeaaah, tror nog inte att det blir mer uppdatering vi får se beror på hur trött jag är, för min syster tar student imorgon kl 11 och jag kommer hem ungefär 1 o jag måste få sömn but we will se.

fett konstig, men man måste bjuda på sig själv lite då&då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0