19:25

Slutade två idag hade spanska som sista lektion det var sjuktroligt & innan spanskan hade jag mitt engelska tal det gick faktisk bra bättre än vad jag trodde :D det var marjams sista dag i skolan för hon reser ju imorgon till jordanien kommer sakna den lilla plutten men vi kommer ses snart ... eller nej inte alls om två månader kommer kännas tomt i skolan :/ nu när vi snackar om skolan så är det inte så mycket kvar nu eller, Såhär ser det ut för mig.

Måndag:vanlig dag
tisdag:vanlig dag
onsdag:fjärran höjder med klassen.
Torsdag:helg
Fredag:helg
lördag:helg
söndag:helg
måndag:helg
tisdag: städa bänken o i klassrummet,skolan sen skulle vi kanske köra brännboll efter det kommer inte riktigt ihåg.
Onsdag: SKOLVAVSLUTNINGA

åh taggatagga inte mycket kvar nu eller!:D efter skolan drog jag till stan med mamma o sandra, mamma skulle shoppa kläder åt sig så vi hjälpte henne, o sandra köpte typ asmånga läppglans med typ fantasmak,colasmak ni vet dem? sen när jag kom hem var jag så himla trött så tog en tupplur!
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0