you are still my little angel

Världen skulle ju gå under idag? jag som va så jävla rädd men det visade sig till slut att det inte va sant men fick lite panik igår eftersom alla skrev att jorden skulle gå under fick sms om de också så ja man flippa ut liksom, läste att det va 5000 människor som tog livet av sig eftersom dem trodde på honom! om det är sant är det sjuktsynd om dem! fick också nyss reda på att jag fick g på mitt noprov kanske inte så jättebra men fattade ju inte så mycket av no trodde att jag skulle få ig men det fick jag inte som tur ;) and BTW laddat ner alla bilder från min mobil så inga fler gamla bilder. Nu ska jag leta efter min mp3 och ladda ner massa låtar / pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0