Talking to the moon, trying to get to you

Tja!
inte hänt så mycket idag,
bara det vanliga skolan på morgonen var inte värst kul idag för vi hade no prov & jag fattar inte mycket av No men jag tror iaf att det gick bra, efter skolan typ va jag kvar lite i skolan för jag väntade på jennifer&iris sen gick jag,debbi,marjam,narwan med dem hem vi snackade om en massa grejer som jag inte tänker ta upp här, senare drog iris&jennifer till stan Narwan drog till brynäs jag,debbi,marjam gick hem. Hände inte så mycket hemma, sen blev det träning and after the träning så blev det att snacka med lily & debbi om en massa grejer som jag inte heller tänker ta upp här ;) sen gick jag hem käkade världens godaste mat som bästa sandra laga!sen duschade jag, ska snart gå o träna på engelska har ju prov imorgon Great liksom o imorgon har jag INGEN aning om vad jag ska göra så om nån vill hitta på nåt är det bara att messa mig :) höres / puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0