a new start

börjar om från början med bloggandet. Designen är tillfällig tills jag hittar nån som vill fixa bloggen åt mig :) nu så lovar jag att jag ska bli mycket bättre på att blogga förra gången så gick det ju inte så bra var rätt så många som klagade på att jag inte skrev, kan börja med att berätta vad jag gjort idag. Dagen började med skolan så klart det var bara roligt när vi hade spanska haha skratta alltid på dem lektionerna, sen efter skolan så gick jag till Stan med Narwan & marjam vi kollade runt lite och sen så skulle vi springa igenom en vattenfontän eller vad det nu än heter jag&narwan gjorde det men marjam våga inte ! mötte mami på stan så gick hem med henne. När jag kom hem så typ lyssnade jag på musik & bara tog det lugnt sen gick jag hem till Lily vi åt cheezeballs & drack cola & sen därefter åt vi glass gott vare. Sen så gick vi till stan kollade runt o.sv hittade två tröjor som jag kanske ska köpa fårse. Efter stan gick jag hem vila lite sen ungefär efter 20 min gick jag & lily + debbi till maxim för vi skulle till en minnesstund som var till Deber rashid vila i fred ! alla grät och det var så sorligt klarar inte av att se Dia så ledsen men tycker endå att hon är oerhört stark för att jag såg att ibland försökte hon verkligen vara glad och hon log o.sv gjorde mig jätteglad :) nu känns det som om att jag har skrivit asmycket / puss


Ni får ingen bild för att jag har inte hunnit ladda ner från mobilen än, & jag har bara gamla bilder på datan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0