17:58

Asså blogg.se har verkligen DAMP hade skrivit ett inlägg men nu när jag kollade så hade de inte kommit upp? Och jag kan inte heller titta på min statestik va äre för fel? Kunde inte blogga igår för det gick inte men gjorde inte så särskilt mycket tittade på en serie och åt Ben&Jerrys all day long. Idag vaknade jag kl nio fixade mig sen drog jag till jobbet med debbi :) det var så jobbigt fick torka stolar,diska,servera fika,göra kaffe! Var helt slut när jag kom hem men tog en dusch sen åt jag lite glass och la mig en stund. Vaknade för en stund sen och nu sitter jag och äter kebab med pommes också tittar jag på project runaway. Men ska fortsätta kolla Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0