what makes you so beautiful is that you dont know how beautiful you are to me

Hej!
igår var det bröllopet så kunde inte blogga. Vaknade jätte tidigt för att duscha fixa mit hår sminka mig klä på mig äta frukost osv .. sen typ vid 1 tiden gick vi till kyrkan vi var där till typ 2 , sen efter gick vi till lokalen där bröllopet skulle vara det var riiiikktttigt kul, kom hem halv två tror ja sen bytte jag om tog bort sminket snacka med sandra en stund sen blev det sängen. Har inte gjort nåt vettigt hittills vaknade typ nyss har ätit frukost blir nog stan senare men med vem vet jag inte. Ni får ha det bra för det ska jag / xo



bild från majas sommarstuga .. vetinte varför den blev sådär liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0