Sorry

Skulle ju bli bättre på att blogga men det gick ju inte så bra märkte jag? Men har varit riktigt uptagen dom senaste dagarna. Kusinerna är ju här så har varit med dom rätt mycket :) sen igår var jag på bio det blev Harry Potter och dödsrelikerna del 2 riktigt bra film älskar Harry Potter filmerna synd att det var den sista :( min syster ska ju gifta sig den här helgen vet inte om jag skrivit om nämt det i bloggen Men alla har typ dragit till lokalen där hon ska ha bröllopet dom ska sätta upp ballonger mm, jag följde inte med för jag får grymt ont i foten när jag går. Men vi kommer få mer gäster imorgon och mer på fredag så tror inte att jag kommer kunna blogga. Och jag har ju skickat in min mobil till lagning så har nån gammal Nokia som jag hitta här hemma .. Jag ska försöka fixa så att jag jan mobil blogga från den. Skulle kanske till smörnäs och åka båt där idag ned kusinerna men tror inte det blir av. / Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0