Don't judge me by my past. I don't live there anymore.

äntligen funkar min Statestik igen!
kom nyss hem iaf, var på sommarkväll med sally,jennifer,iris & debbi sen träffa vi madeleine,esra,farnush,chelsea så då va vi med dom :) det var jätteroligt faktisk träffade många som jag inte hade träffat på typ åratal! har jätteont i mina fötter för vi gick rätt så mycket, först gick vi från tågstationen till stan sen från stan till bibblan sen från bibblan till brynäs sen gick vi tbx till stan sen gick vi runt på stan osv men det var nice iaf :) sitter & dricker milkshake nu & det ska jag fortsätta med ett tag till sen får vi se vad som händer ! ;) / XOXO
sådär såg man ut idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0