you are still my little angel

Hejdär!
inte bloggat på ett tag. Det är för att jag inte har gjort nåt speciellt? typ bara varit hemma alla dagarna osv. Finns ju inget roligt att göra. Imorgon hade jag tänkt dra till dollar med nån & köpa lite grejer där sen så efter det får vi se vad jag hittar på. Skulle ju också åka till valbo nån gång i veckan & hämta min mobil från lagning ääääääntligen säger jag bara. Kan ju ta & skriva om dehär sommarlovet eftersom jag endå inte har nåt annat att skriva.
Det enda som vart bra med det här sommarlovet var min syster bröllop & typ stolt&nykter somamrkväll, sommaryran. Sen så har det sugit  inte kunnat gjort så mycket för det har regnat rätt mycket & varit dåligt väder. Och det som jag hade ''planerat'' blev inte ens av. Så ja det här sommarlovet har sugit riktigt mycket. & nu så börjar skolan om typ 1 vecka. KUL? det enda jag ser fram emot är att börja i högstadiet börja i en ny klass osv men nu så har jag ju hamnat i en dålig klass så är inte jätteglad för det heller. Men som sagt kanske byter klass eller så får jag bara stanna i den klassen. Ja det var väl allt. / hejs










Kommentarer
Postat av: byrianne [foto & mode]

VA ?

Vadå dålig klass , bäst juuuuu

2011-08-17 @ 01:35:43
URL: http://byrianne.blogg.se/
Postat av: Kris

SV: Absolut, tack så mkt ;)

2011-08-18 @ 18:23:49
URL: http://krisofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0