Life is a game play it right

såg att jag hade råkat uppdatera inlägget nedanför två gånger ... ooopppsss. Började 08:00 idag & slutade as tidigt 12:15 asnice! idag har jag ingen aning om vad jag ska göra men tror att det blir film mys med familjen & typ bara umgås för att en av mina syskon ska flytta hemifrån till västerås, så långt bort kommer sakna henne & två av mina syskon som flyttade ut förra året dom åker tillbaks till trollhättan på söndag. Kommer bli as tomt här! imorgon hade jag tänkt gå till söder & köpa grejer som jag kan pimpa min mobil med & så skulle jag också kanske köpa en julia tidning & vem vet kanske blir en sväng ner till stan, men ska bara först höra av med narre om hon kan hänka med, har ju äntligen fått tbx min mobil, fick tbx den idag! YES säger jag bara .. nu kommer de bli mer bilder mobilinlägg osv, just nu har jag inga nya bilder på mig själv eftersom alla mina bilder & musik som jag hade försvann så jag ska ladda ner musik & bilder kommer jag ta nån gång imorgon eller nästa vecka. Just nu får ni nöja er med bilder från we♥heartit . Oj långt inlägg det blev puss på er som orka läsa allt. Have a good day! / xo

Tumblr_lqbe02bsaw1r1ycovo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0