First day of school

Hejdär! Dagen börja med att jag vakna kl 07:30 duschade fixade mig osv ... Sen mötte jag marre&narre så drog vi till skolan. Fick stå utanför först och vänta på att lärarna skulle komma! Medans jag vänta så snackade jag och träffade massor av saknade människor. Sen när lärarna kom så fick vi presentera oss sen visade dom runt på skolan fick schema nyckel till skåp & en massa papper. Hann även käka lunch där inte gott typ potatismos brunsås & ruttna mackor som jag och marre kalla det! Min klass var faktisk helt okej & lärarna är ju jätte snälla :) nu är jag iallafall hemma är sjukt trött kom nyss ut från duschen & nu sitter jag i soffan segar & tittar på FAME har sett den typ 5 gånger, tröttnar man? NEJ. Men ska fortsätta kolla på filmen / xoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0